عشق آسمونی من و نامزد بداخلاقم

عشق آسمونی من و نامزد بداخلاقم
عکس موزیک و مطلب و البته میریام فارس  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لينک هاي ويژه

سلام دوستان خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــم

شب بخــیر

چه خبرا؟!!

با یه شعر خیلی قشنگ با اینکه من از شعر اصلا خوشم نمیاد ولی نمیدونم چرا از این شعر خوشم اومده امیدوارم شما هم خوشتون بیاد

کنار سیب و رازقی نشسته عطر عاشقی من از تبار خستگی بی خبر از دلبستگی عـــــــــــاشقم

ابر شدم صدا شدی شاه شدم گدا شدی شعر شدم قلم شدی عشق شدم تو غم شدی

لیلای من دریای من آسوده در رویای من این لحظه در هوای تو گمشده در صدای تو من عاشقم مجنون تو گمگشته در باروون تو

مجنون لیلی بی خبر در کوچه هایت دربه در مست و پریشون و خراب هر آرزو نقش بر آب شاید که روزی عاقبت آروم بگیرد در دلم

کنار هر ستاره ای نشسته ابر پاره ای من از تبار سادگی بی خبر از دلدادگی عـــــــــــاشقم

ماه شدم ابر شدی اشک شدم صبر شدی برف شدم آب شدی قصه شدم خواب شدی

لیلای من دریای من آسوده در رویای من این لحظه در هوای تو گمشده در صدای تو من عاشقم مجنون تو گمگشته در باروون تو

مجنون لیلی بی خبر در کوچه هایت دربه در مست و پریشون و خراب هر آرزو نقش بر آب شاید که روزی عاقبت آروم بگیرد در دلم

اگه منو دوس دارید نظر بدید و بذارید این دوس داشتن دو طرفه باشه

خیــــــــــــــــــــــــــلی قــــــــــــــــــشنگه

 

بابای

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:43 ] [ الهه ]
.: Weblog Themes By clobdl.ir :.

درباره وبلاگ

من بر پسرهایی که پشت سر مادرشان، حرف زیاد است دل می سوزانم من از تجمع چند زن فضول که دروغ و خیال را بهم می بافند بدم می آید و از همه ی مردانی که دلشان می خواهد این حرفها درست باشد نفرت دارم معدت که درد میگیره قلب منم از این درد ذره ذره آب میشه اما درد تو ملموس تره....من همیشه اینطوری ام احساساتم زیر پوستیه،بلد نیستم بهت بگم دوست دارم....اما تو میدونی که.... دوست دارم سلام خوش اومدی به خونه ی من و سعیدم من 20 سالمه سعیدم 31سالشه مینویسم اینجا تا خودم بفهمم طی گذشت زمان چقد اخلاقام عوض میشه و چقد پیشرفت کردم نه پسرفت
پيوند هاي ويژه
آرشيو مطالب
امکانات وب